Beskrivelse

Lad dig endelig ikke snyde af denne maskines beskedne størrelse. Om du er til kaffe, the eller chokolade, så leverer Tassimo Vivy2 TAS1402 din favorit lige som den skal være.

Maskinens kompakte størrelse gør, at den passer ind i selv mindre køkkener. Du behøver ej heller være barista for at tilberede din varme drik, da maskinen automatisk genkender kapslerne og derved selv sørger for at brygge den perfekte kop til dig. Der er kun en enkelt knap, og kan derfor ikke betjenes nemmere – Du skal blot lægge en kapsel i maskinen, og sætte en kop klar, så klarer maskinen resten.

Maskinen har et indbygget rengøringssystem, så vedligeholdelse er nemt og effektivt. Husk blot at afkalke en gang imellem.

Med denne maskine får du mulighed for at lave hele familiens favoritter, nemt og hurtigt.

Specifikationer

Mærke

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Egenskab

Maskine

Tassimo Vivy2

T14 kapselmaskine

(14)

Anmeldelser (14)

Den er alle pengene værd, vi bruger den hver morgen og er rigtig glad for den. Læs mere
Super maskine, og fylder intet... Lidt dyrt i brug, aldrig tilbud på kapslerne, men til gængæld er der ikke andre med bedre udvalg! Læs mere
Fantastisk maskine, jeg har købt flere så jeg har 2 hjemme og en på jobbet Læs mere
Jeg er meget tilfreds med min Tassimo maskine. Den tilbereder kaffen hurtigt, og er nem at rengøre. ☕️
Bedste anbefalinger gives herfra.
Læs mere
Dejlig lækker maskine. Nem at bruge. Jeg bruger den i campingvognen Læs mere
Fylder ikke ret meget og laver dejlig varm kaffe Læs mere
Super god ,den blev købstilbud mine børnebørn der elsker jeres milkshake chokolade . De kan selv betjene den Læs mere
En lille fin maskine virker rigtig godt til det mindre forbrug. Læs mere
Rigtig fin maskine - Varme drikke hurtigt og meget enkel betjening! Læs mere
Dejlig nem maskine at betjene
Laver den lækkerste kaffe
Læs mere
Kompakt lille maskine med en lille vandbeholder.
Det betyder at jeg i min eenmandshusholdning altid får frisk vand til kaffebrygningen, hver dag.
Læs mere
Maskinen begyndte hurtig at blive ustabil. Efter kapslen er lagt i starten den ikke automatisk ved at man trykker på knappen. Det er nødvendigt at slukke og tænde på vægstikket. Irriterende. Kaffen smager imidlertidigt dejligt.
Læs mere
den er nem at betjene Læs mere
God og lille maskine som der passer lige i mit lille køkken. God at have med i campingvognen også. Læs mere