Beskrivelse

Tassimo Suny er et sikkert hit i alle hjem. Når lysten til kaffe trænger sig på, eller når de mindste skal forkæles, så står maskinen altid klar. Tassimos patenterede T-Disc system genkender automatisk, hvilken drik du brygger – ved at læse stregkoden på discen. Derved sikres rigtige varme, mængde og sammensætning – så du får en perfekt kop, hver eneste gang!

Maskinen betjenes ved et enkelt klik, og rengøres simpelt vha. selvsamme system. Tassimo Suny excellerer ved sin kompakte størrelse, og flotte design. Denne særlige tidløse udgave i et smukt hvidt design, sikrer at maskinen passer perfekt ind i et hvert hjem.

Træd indenfor i Tassimos velassorterede smagsunivers med noget til en hver smag.

Specifikationer

Mærke

Bosch

Kapselsystem

Tassimo

Egenskab

Maskine

Tassimo Suny

T32 kapselmaskine

(3)

Ikke på lager

Anmeldelser (3)

Rigtig dejlig maskine. Kan lave velsamgende kaffe, kakao eller te på ingen tid. Læs mere
Super fin maskine i en dejlig farve. Laver god kakao/kaffe. Læs mere
Jeg købte denne maskine som et tilbud hvor der fulgte 18 pakker kapsler med. Det var et rigtig godt tilbud og jeg får prøvet at smage forskellige kapsler, så jeg kan finde mine favoritter. Jeg er meget tilfreds, mange tak :-) Læs mere